Cum sa faci o locație de nunți de 10X mai profitabila cu 0 investiții și cheltuieli

Cum sa faci o locație de nunți de 10X mai profitabila cu 0 investiții și cheltuieli mobiliersalievenimente.ro

Fiecare proprietar de locații de evenimente vrea profit mai mare! Asta e realitatea. În perioada asta specială, când vrem să ne punem la adăpost afacerile și să ne știm familiile în siguranță, orice secret, orice idee practică, orice încurajare ajută. Spun asta din proprie experiență. Am 6 locații de nunți și n-a fost cel mai profitabil an pentru noi. Și totuși suntem optimiști pentru că am descoperit ceva extrem de important!

Oamenii cumpără din emoție și se justifică cu logică

"Dacă vrei ca mirii să semneze contracte cu tine, adică să-ți cumpere serviciile, trebuie să le provoci emoții, să le schimbi starea de spirit."

2020 a fost un an extrem de dificil pentru industria evenimentelor festive. Ce am observat a fost însă fantastic de încurajator!

Vara asta am deschis o locație nou-nouță numită Palatul Mirilor. În luna mai trebuia să dăm startul sezonului de nunți în noua locație. În iunie, eu, Mac Florea, trebuia să am propria nuntă în noua locație. Ghici ce? Le-am amânat pe toate din cauza pandemiei.

Apoi au început să sosească la noi cupluri de miri în căutare de locații pentru anul viitor și în continuare. Locația arăta excelent. Am adus mobilier exclusivist, mese horeca unice, scaune horeca cu design special, totul arăta minunat dar ne simțeam încă nesiguri pentru că nu aveam păreri concrete ale clienților.

Apoi au început să vină și părerile. Toți cei cu care făceam turul noii locații aveau aceeași reacție! "Deja îmi imaginez cum voi fi mireasă aici! Mă voi simți ca o prințesă la palat! WOW! Totul e atât de WOW! Ce scaune WOW! Ce mese WOW! Deja nu mai vreau să văd altceva, aici e locul nostru! Vrem să ne facem nuna aici indiferent dacă e la anul sau peste trei ani." Așa că ne-am cimentat o idee pe care o știam deja! Nimic nu vinde mai repede decât emoția!

Cuplurile tot vor să se căsătorească. Mirii vor și mai mult să-și planifice nunțile și să se bucure de ele. Absența unui lucru îl face și mai dorit, și mai căutat, și mai așteptat. Orice lucru interzis devin mai atractiv!

La miri, totul începe cu găsirea LOCAȚIEI. Așa că dă-mi voie să te ajut să ieși în evidență și să te diferențiezi de mulțimea locațiilor din jurul tău în această toamnă.

1. Întrece toate așteptările clienților

E calea sigură spre mai multe contracte semnate în viitor. Cuplurile din 2021, 2022 și în continuare nu vor mai căuta pentru nunțile lor locații drăguțe, plăcute, liniștite în care să facă nunta. Viitoarele cupluri de miri din era digitală caută altceva. Locația de nuntă trebuie să fie în sine un fundal excelent pentru fotografii, să aibă efectul WOW, să aibă ceva aparte pe care mirii și invitații lor să îl poată folosi pentru a face poze interesante pentru Instagram și nu numai.

Pe lângă cabina foto cu fundalurile aferente (care trebuie să fie unice, exclusiviste și speciale) întreaga locație (interior și exterior) trebuie să fie pregătită pentru a arăta bine în poze.

Cum o pregătești?

Alegând mobilier horeca unic, exclusivist, pe care nu îl folosește oricine și ferindu-te mai mult ca oricând de tot ce e ieftin, comun, banal. Alegând pentru locația ta scaune horeca și mese horeca care arată excelent în orice fotografie creezi dorință, atracție și emoție pentru viitorii miri.

Cum te pregătești pentru noile generații de miri care caută WOW, inedit, exclusivist, revoluționar și unic?

2. Fii originalul nu copia

Prea mulți furnizori din industria evenimentelor festive copie ideile competiției sau măcar încearcă să facă asta. În loc să adapteze ceea ce văd și să-și descopere propria identitate ca locație de nunți, fotograf, videograf sau florist ei copie mot a mot tot ce pare că merge în afacerea altora.

E greu spre imposibil să copii pe alții și să ai succes pentru că ceea ce copii de la ei e deja istorie. Tot ce copii de la alții sunt ideile lor trecute și aplicate. Nu știi ce au în plan să facă în continuare. Probabil că lucrează deja la ceva nou. Până apuci tu să copii și să implementezi ideile lor, ei vin deja cu noutăți care să îi ajute să atragă noile generații de miri. 

Ești un original sau o copie veche? Vrei să îți descoperi propriile idei și să fii în trend sau să fii mereu cu un pas în urmă copiind ce au făcut alții și așteptând să ai succesul lor?

3. Clienți mai mulți sau mai buni? Ce cauți de fapt?

Cei mai mulți proprietari de saloane de nunți cred că pentru a fi profitabili trebuie să-și vândă serviciile câtor mai mulți clienți. Când am întrebat pe cineva câți clienți și-ar dori mi-a răspuns: TOȚI, CÂT MAI MULȚI, ORICÂȚI! Asta nu e productiv nici corect. Încercând să te vinzi tuturor clienților vei ajunge să nu placi nimănui. Vei avea un salon de nunți fie aglomerat cu mobilier de toate felurile, ca să fie de toate, pe placul tuturor, fie cu mobilier fără personalitate care să nu deranjeze pe nimeni. Pentru că nu poți niciodată să mulțumești pe toată lumea indiferent de cât de mult ai încerca.

Nimic nu mă deranjează mai tare decât să aud proprietari de saloane care de plâng că nu sunt apreciați de miri la adevărata lor valoare. Pentru a fi apreciat de miri trebuie să știi cum să îi impresionezi și emoționezi. Trebuie să știi ce doresc mirii și să oferi ceea ce ei caută. Știu că ai idei bune cu care ai putea foarte ușor să impresionezi. Știu că ți-ai dori să renovezi, să cumperi mobilier nou, să impresionezi mirii, să semnezi mai multe contracte etc. Ideile nu te duc nicăieri dacă nu le pui în practică. Mergi pe calea testată de noi! Impresionează cu mobilier nou, creează efect WOW și clienții te vor iubi!

La final, dacă înțelegi și aplici cele 3 secrete testate de noi și dovedite, vei deveni mai încrezător și vei avea parte de mai mult profit în sezoanele ce urmează.  Dar nu uita! Urmează-ți mereu calea și descoperă idei bune pe care să le adaptezi și să le aplici situației tale. Acest articol nu e sfârșitul ci începutul călătoriei tale spre mai bine, mai mult, mai profitabil!